WIZUALIZACJA ZPSM

ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH
im. Kazimierza Wiłkomirskiego


ul. Traugutta 91
82-300 Elbląg

tel. 55 611 40 40
fax. 55 611 41 41

Przetarg Instrumenty 2010

Data dodania informacji: 2009-11-05

Elbl?g: Dostawa instrumentów muzycznych wraz z akcesoriami dla Zespo?u Pa?stwowych Szkó? Muzycznych im. K. Wi?komirskiego w Elbl?gu

Numer og?oszenia: 153073 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010

OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.

Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu , ul. Romualda Traugutta 91, 82-300 Elbl?g, woj. warmi?sko-mazurskie, tel. (055) 611 40 40, faks (055) 611 41 41.

  • Adres strony internetowej zamawiaj?cego: www.elmuzyka.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Dostawa instrumentów muzycznych wraz z akcesoriami dla Zespo?u Pa?stwowych Szkó? Muzycznych im. K. Wi?komirskiego w Elbl?gu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych, nowych instrumentów muzycznych o najwy?szych walorach jako?ciowych (w szczególno?ci w zakresie materia?u, wykonania i brzmienia) i akcesoriów dla Zespo?u Pa?stwowych Szkó? Muzycznych im. K. Wi?komirskiego w Elbl?gu CZ??? I - INSTRUMENTY PERKUSYJNE / kot?y koncertowe / ; CZ??? II, III - INSTRUMENTY D?TE / saksofon tenorowy, saksofon barytonowy ; CZ??? IV , V - AKCESORIA MUZYCZNE / pokrowce do zestawu czterech kot?ów , stolik pod pa?ki / ..

II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.

II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.31.40.00-2, 37.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: tak, liczba cz??ci: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj?cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

    • Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawców warunków udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spe?nia/nie spe?nia, na podstawie dokumentów i o?wiadcze? wymienionych w pkt 6 SIWZ. Na potwierdzenie powy?szego warunku zamawiaj?cy ??da przed?o?enia: - aktualnego odpisu z w?a?ciwego rejestru albo aktualne za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub zg?oszenia do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionego nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

    • o Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawców warunków udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spe?nia/nie spe?nia, na podstawie dokumentów i o?wiadcze? wymienionych w pkt 6 SIWZ. dostaw, które zrealizowali w ci?gu ostatnich trzech lat przed dniem wszcz?cia post?powania o udzielenie zamówienia, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedn? dostaw? odpowiadaj?c? swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, oraz udokumentuj?, ?e dostawa zosta?a wykonana nale?ycie przedk?adaj?c referencje lub protoko?y odbioru.

  • III.3.3) Potencja? techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonywanych, dostaw lub us?ug w zakresie niezb?dnym do wykazania spe?niania warunku wiedzy i do?wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za??czeniem dokumentu potwierdzaj?cego, ?e te dostawy lub us?ugi zosta?y wykonane lub s? wykonywane nale?ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:

    • o?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
    • aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo?eczne, lub potwierdzenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og?oszono upad?o?ci - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op?at, sk?adek na ubezpieczenie spo?eczne i zdrowotne albo ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu - wystawiony nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si? o zamówienie - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert
  • III.4.3.2) za?wiadczenie w?a?ciwego organu s?dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz?, w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert - albo o?wiadczenie z?o?one przed notariuszem, w?a?ciwym organem s?dowym, administracyjnym albo organem samorz?du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, je?eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, nie wydaje si? takiego za?wiadczenia

III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elmuzyka.edu.pl
Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: W siedzibie zamawiaj?cego: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu, ul. Traugutta 91, 82-300 Elbl?g.

IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu, ul. Traugutta 91, 82-300 Elbl?g; sekretariat - parter pokój nr 14.

IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: Zamówienie wspó?finansowane ze ?rodków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura Kultury..

IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie

ZA??CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ?CE OFERT CZ??CIOWYCH

CZ??? Nr: 1 NAZWA: INSTRUMENTY PERKUSYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko?ci lub zakresu zamówienia: W zakres Cz??ci I niniejszego zamówienia wchodz? instrumenty perkusyjne tj. kot?y koncertowe (4 sztuki).

  • 2) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.31.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.


CZ??? Nr: 2 NAZWA: INSTRUMENTY D?TE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko?ci lub zakresu zamówienia: W zakres cz??ci II niniejszego zamówienia wchodzi dostawa saksofonu tenorowego (1 sztuka).

  • 2) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.31.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.


CZ??? Nr: 3 NAZWA: INSTRUMENTY D?TE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko?ci lub zakresu zamówienia: W zakres III cz??ci zamówienia wchodzi dostawa saksofonu barytonowego ( 1 sztuka).

  • 2) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.31.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.


CZ??? Nr: 4 NAZWA: AKCESORIA DO INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko?ci lub zakresu zamówienia: W zakres IV cz??ci niniejszego zamówienia wchodzi dostawa pokrowców do zestawu czterech kot?ów (4 sztuki).

  • 2) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.


CZ??? Nr: 5 NAZWA: AKCESORIA DO INSTRUMENTÓW PERKUSYJNYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko?ci lub zakresu zamówienia: W zakres V cz??ci niniejszego zamówienia wchodzi dostawa stolik na pa?ki (1 sztuka)..

  • 2) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.

 

Pliki do pobrania:


Projekt oraz realizacja Agencja Reklamowa aktywwwni.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.