WIZUALIZACJA ZPSM
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH
im. Kazimierza Wiłkomirskiego
ul. Traugutta 91
82-300 Elbląg
tel. 55 611 40 40
fax. 55 611 41 41
Przetarg Sala Gimnastyczna 2010
Data dodania informacji: 2010-06-24
Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.
Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu , ul. Romualda Traugutta 91, 82-300 Elbl?g, woj. warmi?sko-mazurskie, tel. (055) 611 40 40, faks (055) 611 41 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem monta? urz?dze? nawiewno-wywiewnych klimatyzacyjnych w Zespole Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu ul. Traugutta 91.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: remont szatni m?skiej; remont szatni damskiej; remont korytarza przy sali gimnastycznej; remont sali gimnastycznej; wykonanie ogrzewania pod?ogowego na sali gimnastycznej; wykonanie instalacji nawiewno-wywiewnej sali gimnastycznej i koncertowej; wykonanie instalacji elektrycznej dot. pod??czenia i uruchomienia wentylacji nawiewno-wywiewnej w sali gimnastycznej i koncertowej.
II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.
II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.33.11.00-7, 45.43.21.14-6, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, je?eli przepisy prawa nak?adaj? obowi?zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
o Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawców warunków udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spe?nia/nie spe?nia, na podstawie dokumentów i o?wiadcze? wymienionych w pkt 4 SIWZ. Na potwierdzenie powy?szego warunku zamawiaj?cy ??da przed?o?enia: - aktualnego odpisu z w?a?ciwego rejestru albo aktualne za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub zg?oszenia do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawionego nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.
III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
Zamawiaj?cy dokona oceny spe?niania przez Wykonawców warunków udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spe?nia/nie spe?nia, na podstawie dokumentów i o?wiadcze? wymienionych w pkt 4 SIWZ. dostaw, które zrealizowali w ci?gu ostatnich trzech lat przed dniem wszcz?cia post?powania o udzielenie zamówienia, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedn? dostaw? odpowiadaj?c? swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, oraz udokumentuj?, ?e dostawa zosta?a wykonana nale?ycie przedk?adaj?c referencje lub protoko?y odbioru.
III.3.3) Potencja? techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elmuzyka.edu.pl
Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: W siedzibie zamawiaj?cego: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu, ul. Traugutta 91, 82-300 Elbl?g.
IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespó? Pa?stwowych Szkó? Muzycznych w Elbl?gu , ul. Traugutta 91, 82-300 Elbl?g ; sekretariat - parter pokój nr 14.
IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: do 31.08.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: nie
Do pobania:
Projekt oraz realizacja Agencja Reklamowa aktywwwni.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.